View Full Version : [ZAC5] Algemene thread
Robert Saalmink
26 januari 2009, 20:32
Hoe zit het nu eigelijk met Dennis en Niels? Beide naar de reservelijst?
Ik maak binnenkort een aankondiging m.b.t. de reservelijst. We zijn daar nog over in overleg, vandaar dat de lijst ook nog ontbreekt in de Road America thread.
Robert Saalmink
26 januari 2009, 22:04
Zoals beloofd.
Eerder hadden we twee plekken vrij om te rouleren met de reserverijders. Maar omdat er nu best veel verschuivingen zijn, hebben we het lijstje heroverwogen. Dit is gedaan zoals we dat ook voorafgaand aan het seizoen doen. Omdat we niet vier 'roulatieplekken' wilden, dat werd wat teveel van het goede, en omdat we dan toch meer waarde hechten aan een mooi vast deelnemersveld. Zeker met nog een half seizoen voor de boeg.
De nieuwe lijst ziet er zo uit:
Deelnemerslijst
CUP600
Nr|Teamnaam|Rijder|Auto|NIEUW
1|Ultimatecarpage.competition|Danny Kappen|Maserati MC12|
2|Ultimatecarpage.competition|Kim van der Stichelen|Maserati MC12|
5|Dynamic Motorsports|Marcel Groen|Corvette C6R|
6|Dynamic Motorsports|René Venderbosch|Corvette C6R|
7|Team DigitalRacing|Robert Saalmink|Ferrari 575 GTC|
9|Supervise Racing|Ludo Bleys|Corvette C6R|
10|Supervise Racing|Eric Linssen|Corvette C6R|NIEUW
14|Squadra Corse Digitali|Gerben Kelly|Ferrari 575 GTC|
15|Squadra Corse Digitali|Bram van der Stichelen|Ferrari 575 GTC|NIEUW
24|Skin Sense Racing|Fabian de Jong|Aston Martin DBR9|
25|Skin Sense Racing|John Vissers|Aston Martin DBR9|
49|Le Coq Sportif Racing|Mark Schuttenhelm|Lister Storm|
CUP400
Nr|Teamnaam|Rijder|Auto|NIEUW
51|Ultimatecarpage.competition|Jeroen Ursem|BMW M3 GTR|
52|Ultimatecarpage.competition|Roy Visser|BMW M3 GTR|
55|Supervise Racing|Emile van der Stel|Porsche 997 GT3 RSR|
56|Supervise Racing|Chris Zijlstra|Porsche 997 GT3 RSR|
58|WolnerGP|Koos de Boer|Porsche 997 GT3 RSR|
60|Team Ultimatecarpage.com|Maik Peters|BMW M3 GTR|NIEUW
61|Team DRR|Ruben de Ruijter|BMW M3 GTR|NIEUW
63|TCF Racing|Michel Hekking|Ferrari F430 GT2|
64|TCF Racing|Dick Bos|Ferrari F430 GT2|
66|SimTech Racing|Peter van de Kolk|Ferrari F430 GT2|
67|SimTech Racing|Mathijs Twisk|Ferrari F430 GT2|
69|D.A.R.|Dennis Asselbergs|Porsche 997 GT3 RSR|
74|Dynamic Motorsports|Guyon Waltmans|Porsche 997 GT3 RSR|
86|Team DigitalRacing|Paulpeter Kroon|Porsche 997 GT3 RSR|
87|Team DigitalRacing|Mark Bentvelzen|Porsche 997 GT3 RSR|
88|Bandit Racing|Wouter Melissen|BMW M3 GTR|
RESERVELIJST
Nr|Teamnaam|Rijder|Auto|Afgemeld
8|Team DigitalRacing|Niels Tieman|Ferrari 575 GTC|
22|Jungletrain Racing|Joost van den Heuvel|Maserati MC12|
28|Dutch Berserks|Steven Gabriel|Corvette C6R|
30|Split Second Racing|Dennis Gerressen|Aston Martin DBR9|
Geen deelname meer:
Nr|Teamnaam|Rijder|Auto
57|WolnerGP|Angelo Wolner|Porsche 997 GT3 RSR|
75|Dynamic Motorsports|Bram Knot|Porsche 997 GT3 RSR|
99|R-Force 1-6|Alex Ott|Porsche 997 GT3 RSR|
Dus Maik Peters, Bram VDS, Ruben de Ruijter en Eric Linssen zijn de rest van het seizoen vaste rijders. Zij zullen hierover ook per mail bericht worden.
Bram Van Der Stichelen
26 januari 2009, 22:06
wow, dit is toch wel enorm goed nieuws :D Jammer natuurlijk voor de mensen die afgehaakt hebben, maar ik ben natuurlijk dolblij met mijn vast plekje :thumbup:
Jeroen Ursem
26 januari 2009, 22:06
Nog meer cup400s :p
Moet dus meer m'n best gaan doen ;)
Joost van den Heuvel
26 januari 2009, 22:12
Netjes. Scheelt ook mensen benaderen of ze mee willen doen. :)
Robert Saalmink
26 januari 2009, 22:14
Nog meer cup400s :p
Moet dus meer m'n best gaan doen ;)
Ja dat is wel zo. Wel twee CUP600's en twee CUP400's erbij, maar ook twee CUP600's naar de reservelijst (Dennis en Niels). Het is nu eenmaal zo.
Mathijs
26 januari 2009, 22:51
Logische keus, jammer dat sommige afhaken. Maar wel blij met de enthausiaste nieuwelingen! Keep it up!
Danny Kappen
26 januari 2009, 23:04
Ja dat is wel zo. Wel twee CUP600's en twee CUP400's erbij, maar ook twee CUP600's naar de reservelijst (Dennis en Niels). Het is nu eenmaal zo.
Ach, in CUP600 telt de kwaliteit, niet de kwantiteit :p
Gerben
26 januari 2009, 23:28
wow, dit is toch wel enorm goed nieuws :D Jammer natuurlijk voor de mensen die afgehaakt hebben, maar ik ben natuurlijk dolblij met mijn vast plekje :thumbup:
Woehoew :D :thumbup:
Kunnen we ook goed gaan meedoen in het teamkampioenschap!
Bram Van Der Stichelen
26 januari 2009, 23:29
Woehoew :D :thumbup:
Kunnen we ook goed gaan meedoen in het teamkampioenschap!
Dat is toch de bedoeling :) Ik ga me er alvast 100% voor inzetten.
Maik Peters
26 januari 2009, 23:55
Jippie de pippie :) Nu moet ik echt gaan trainen whahha :D
paulpeter
27 januari 2009, 20:23
Goed nieuws :)
Fabian de Jong
27 januari 2009, 20:32
Trouwens zijn er nog plannen om films te maken van de races?
Mossel
27 januari 2009, 21:10
zullen we eerst vorig seizoen afmaken :P
Fabian de Jong
27 januari 2009, 21:18
zullen we eerst vorig seizoen afmaken :P
Haha :lol:
Jeroen Ursem
27 januari 2009, 21:40
Voor zover ik weet zijn er replay problemen met GTR2, dus filmpjes word denk ik erg lastig :(
Robert Saalmink
27 januari 2009, 22:09
Er zijn er twee niet goed van de zes, en in het geval van Donington heb ik er zelf 1 die redelijk is. Maar inderdaad, er zijn er een paar niet compleet om wat voor reden dan ook.
Mathijs
9 februari 2009, 00:01
League: ZAC5
13. 10 mei De ZAC4 2,4 uur van Spa Francorchamps (GP 2004), BelgieFoutje in de openingspost gevonden! De ZAC5 moet dat zijn :p
Robert Saalmink
9 februari 2009, 00:22
Foutje in de openingspost gevonden! De ZAC5 moet dat zijn :p
Tja, als je op ESC drukt voor een race dan heb je wat tijd over om je eens in andere dingen te verdiepen he :whistling:
:D
Mathijs
9 februari 2009, 00:56
Tja, als je op ESC drukt voor een race dan heb je wat tijd over om je eens in andere dingen te verdiepen he :whistling:
:D
You are killing me...
Maar was even naar data van de eerstvolgende races aan het kijken en toen viel mijn blik daarop. Tja ik dacht kan dat natuurljik gewoon maar even aankaarten he
George Pol
9 februari 2009, 21:54
Een goedenavond. Heb me net hier aangemeld omdat ik zag dat er bij jullie nog steeds goeie competities worden georganiseerd met GTR 2. Zag ook dat de spoeling om daadwerkelijk te racen relatief dun is, maar sluit graag achteraan de rij aan voor CUP600 met een Saleen S7-R.
Robert Saalmink
9 februari 2009, 22:22
Welkom! De ZAC5 zit helaas al vol, daar kan niemand meer bij. De DRES is ook met GTR2, met 6-uurs races in LMP1 auto's, echt een teamkampioenschap. Daarvoor zou je je nog wel kunnen inschrijven voor twee races. Zie het DigitalRacing Endurance Series forumdeel.
George Pol
9 februari 2009, 22:45
Welkom! De ZAC5 zit helaas al vol, daar kan niemand meer bij. De DRES is ook met GTR2, met 6-uurs races in LMP1 auto's, echt een teamkampioenschap. Daarvoor zou je je nog wel kunnen inschrijven voor twee races. Zie het DigitalRacing Endurance Series forumdeel.
Thanks Robert. Ik ga eens neuzen bij DRES.
Robert Saalmink
10 februari 2009, 01:57
Toch is het verbazingwekkend hoe goed Skin Sense het eigenlijk vaak doet in het teamkampioenschap. Typisch zo'n team waar de overwinningen niet met bakken tegelijk binnen stromen maar toch altijd goed meedoen bij de teams. Leuk om te zien.
Bij de rijders is het iestje minder spannend geworden, hoewel nog altijd close. Bij de teams des te meer, hoewel Simtech aan het afhaken is in de CUP400. CUP600, drie teams binnen 10 punten, dat is bijna niets!
Danny Kappen
10 februari 2009, 02:03
...
PS, toch wel apart dat de Cup600 altijd zo idioot dichtbij elkaar finished met allerlei verschillende autos, en dat het in de Cup400 bijna altijd enorm verspreid is.. Porsches en Ferraris liepen ook veel harder op het rechte stuk, kon in de slipstream net aan aanklampen, maar er nooit voorbij. Op Zhuhai doe ik het in de BMW altijd lekker, dus hopelijk daar een beetje scoren.
Dat valt mij ook 100% mee, de strijd in cup600 is vooraan zeer hevig, had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht met zo'n diversiteit aan wagens. De aston's en c6r's had ik wel vooraan verwacht, Mark in zijn lister dan weer niet :) Tot nu toe is het in ieder geval een zéér gaaf seizoen.
Overigens zitten er qua rechtelijnsnelheid tussen de wagens in cup600 ook enorme verschillen. De dbr9 en c6r lopen veel harder dan de mc12 of lister, maar over 1 ronde gezien zit het allemaal wel redelijk dicht bij elkaar. Iedere auto heeft zo zijn dingetjes, maakt het leuk :)
Mossel
11 februari 2009, 11:30
Dat valt mij ook 100% mee, de strijd in cup600 is vooraan zeer hevig, had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht met zo'n diversiteit aan wagens. De aston's en c6r's had ik wel vooraan verwacht, Mark in zijn lister dan weer niet :) Tot nu toe is het in ieder geval een zéér gaaf seizoen.
Overigens zitten er qua rechtelijnsnelheid tussen de wagens in cup600 ook enorme verschillen. De dbr9 en c6r lopen veel harder dan de mc12 of lister, maar over 1 ronde gezien zit het allemaal wel redelijk dicht bij elkaar. Iedere auto heeft zo zijn dingetjes, maakt het leuk :)
Ja dat verbaasd mij ook allemaal eerlijk gezegd. De DBR9, C6R en 575 had ik op het podium verwacht, de MC12 eigenlijk niet :thumbup: en met de Lister ging ik voor hopenlijk een podium op de langzame banen en verder meestrijdend in het middenveld :D. Dat de races zo spannend zouden zijn had ik ook nooit verwacht.
Heb wel het idee dat de verschillende auto's beter gebalanceerd zijn tov elkaar dan de Cup400 (ook qua rijders eigenlijk).
Robert Saalmink
11 februari 2009, 11:59
Op zich is CUP400 ook wel in balans, alleen is er minder wagenkeuze. De M3 begint een beetje achter te raken helaas, hoewel het dan weer wel dé kampioenschapsauto is van de laatste drie seizoenen. De 997 en de F430 zijn prima aan elkaar gewaagd qua performance denk ik.
Mark B
11 februari 2009, 12:03
Heb wel het idee dat de verschillende auto's beter gebalanceerd zijn tov elkaar dan de Cup400 (ook qua rijders eigenlijk).
Daar ben ik het dan weer niet mee eens :) Vind dat het in de C400 anders ook erg close is in het middenveld.
Niels Tieman
11 februari 2009, 12:38
Ik moet toegeven dat ik het daar wel mee eens ben. Ik volg de ZAC nu voor het eerst van een 'afstandje', of iig minder actief dan de vorige jaren en de CUP400 lijkt een stuk minder gebalanceerd dan de CUP600. :)
Ik doel wel op de bolides, niet op de coureurs/deelnemers.
Maik Peters
11 februari 2009, 12:57
Ik moet toegeven dat ik het daar wel mee eens ben. Ik volg de ZAC nu voor het eerst van een 'afstandje', of iig minder actief dan de vorige jaren en de CUP400 lijkt een stuk minder gebalanceerd dan de CUP600. :)
Ik doel wel op de bolides, niet op de coureurs/deelnemers.
Maar waar zal dat allemaal aan kunnen liggen?
- Rijders
- Auto's
- Tijd die de rijders investeren in de auto
- Tijd die de rijders investeren in de baan
- Tijd die de rijders investeren in de auto / baan
En zo zijn er nog wel wat combo's te noemen natuurlijk.
Ben wel benieuwd naar jou / jullie kijk op dit geheel.
Niels Tieman
11 februari 2009, 13:06
Het is niet de mening van DRNL. Het is mijn persoonlijke mening. Ik denk dat de wagens meer uitgebalanceerd zijn. De ene meer topspeed, de andere betere bandenslijtage etc, alles is meer gelijk getrokken dan bij de CUP400 in mijn ogen.
430 is bijvoorbeeld een verschrikkelijke lastige auto om hard te laten gaan. Ik heb Peter vd Kolk met name, hoog zitten kwa testwerk en zoeken naar de beste afstelling, maar toch vallen zijn prestaties enigsinds tegen. De 997 lijkt de beste auto om relatief makkelijk hard mee te gaan. De M3 is eigenlijk net de traag gebleken. De Spyker is niet gekozen omdat hij simpelweg te traag was, idem aan de Panoz & Moslers.
Op het moment dat je dat vergelijkt met de Cup600. 575's, Lister, MC12, C6 etc zijn allemaal bolides die kunnen winnen. Ik gok dat je met de Saleen ook relatief makkelijk aan kunt sluiten bij de rest, ongeacht welke coureur daar in zit.
Het heeft dus niet zo zeer te maken met tijd die rijder investeren in de klasse, auto of circuit maar meer in de auto's die minder gebalanceerd zijn kwa handling, snelheid, physics etc.
Maar zoals gezegd; Dit is mijn persoonlijke mening. Dat gezegd hebbende, ben ik er met de ZAC6 ook gewoon weer bij. :)
Jeroen Ursem
11 februari 2009, 13:14
stop de persen! :D
Niels Tieman
11 februari 2009, 13:17
*Stopt de persen*
En nu?! :laugh:
Fabian de Jong
11 februari 2009, 13:29
Ik denk zelfs dat je met de F550 nog races kan winnen ook al is die iets zwaarder.
Simpelweg gezegd zou je met alle CUP600 wagens een race winnen, alleen omdat het veld zo dicht bij elkaar zit is het gewoon lastig om een race te winnen.
Jeroen Ursem
11 februari 2009, 13:30
Tieman vrijwel zeker aan de start in de ZAC6
Bevestigd zojuist door Yerun Ur-San, manager van Niels Tieman. In welke wagen was nog niet bekend. "Het is nog niet zeker welke wagen we mee aan de start verschijnen, ook zijn de contracten met Team DigitalRacing nog niet helemaal rond" wist Ur-San ons te melden. "We kijken ook nog of we wel in de CUP600 blijven rijden"
Vol verbazing vielen wij van onze stoelen af toen zelfs Tieman dit al ja-knikkend toegaf, groot nieuws vinden wij, hopelijk hebben we binnenkort meer nieuws vanuit kamp Tieman.
:blink:
Robert Saalmink
11 februari 2009, 13:38
Het is niet de mening van DRNL. Het is mijn persoonlijke mening. Ik denk dat de wagens meer uitgebalanceerd zijn. De ene meer topspeed, de andere betere bandenslijtage etc, alles is meer gelijk getrokken dan bij de CUP400 in mijn ogen.
430 is bijvoorbeeld een verschrikkelijke lastige auto om hard te laten gaan. Ik heb Peter vd Kolk met name, hoog zitten kwa testwerk en zoeken naar de beste afstelling, maar toch vallen zijn prestaties enigsinds tegen. De 997 lijkt de beste auto om relatief makkelijk hard mee te gaan. De M3 is eigenlijk net de traag gebleken. De Spyker is niet gekozen omdat hij simpelweg te traag was, idem aan de Panoz & Moslers.
Op het moment dat je dat vergelijkt met de Cup600. 575's, Lister, MC12, C6 etc zijn allemaal bolides die kunnen winnen. Ik gok dat je met de Saleen ook relatief makkelijk aan kunt sluiten bij de rest, ongeacht welke coureur daar in zit.
Het heeft dus niet zo zeer te maken met tijd die rijder investeren in de klasse, auto of circuit maar meer in de auto's die minder gebalanceerd zijn kwa handling, snelheid, physics etc.
Maar zoals gezegd; Dit is mijn persoonlijke mening. Dat gezegd hebbende, ben ik er met de ZAC6 ook gewoon weer bij. :)
Zoals ik hierboven al zei:
Op zich is CUP400 ook wel in balans, alleen is er minder wagenkeuze. De M3 begint een beetje achter te raken helaas, hoewel het dan weer wel dé kampioenschapsauto is van de laatste drie seizoenen. De 997 en de F430 zijn prima aan elkaar gewaagd qua performance denk ik.
Ik denk dat die twee auto's prima in balans zijn namelijk. Ik denk WEL dat je OF een 911-rijder bent OF een F430 rijder. Daar zit een heel groot verschil in qua gevraagde rijstijl. Dat is in de CUP600 minder, mede omdat die auto's ook vrijwel allemaal hetzelfde concept hebben (motor voorin).
Overigens wist ik nog niet eens dat er een ZAC6 zou gaan komen? :innocent: Ik vond 5 wel een mooi aantal zo om de serie mee af te sluiten :cool:
Gaat Jeroen nu weer de persen stoppen?
Niels Tieman
11 februari 2009, 14:16
Ik denk dat die twee auto's prima in balans zijn namelijk. Ik denk WEL dat je OF een 911-rijder bent OF een F430 rijder. Daar zit een heel groot verschil in qua gevraagde rijstijl. Dat is in de CUP600 minder, mede omdat die auto's ook vrijwel allemaal hetzelfde concept hebben (motor voorin).
]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ook de Murcielago en de Saleen (motor achterin) hebben geen problemen om mee te komen voorin de C600.
Ik ben persoonlijk totaal geen fan van de Porsche. Niet geweest en zal het waarschijnlijk ook niet worden. Mijn rijstijl past niet bij dat ding, maar de F430 hard laten gaan was nog moeilijker. Het is een wagen die in potentie zo ontzettend hard kan gaan maar waar je in de praktijk nogal veel moeite/tijd/geluk en kennis in moet steken. De 997 heeft een basis-snelheid waar je sowieso al vrolijk van word. Ondanks dat hij niet bij mijn rijstijl past ging ik er sneller mee dan de F430 die me kwa auto meer lag.
Dan heb je de M3 die een winnende auto blijkt te zijn in de goede handen. Roy is op het moment de enige die het voor elkaar krijgt om het ding winnend te maken en daar moet hij, naar eigen zeggen, verdomd hard voor stampen. Nu lijkt het virtueel race-talent van Roy niet ter discussie te staan, dus dat lijkt me al genoeg zeggende.
Maargoed, het is wel een feit dat de C400 in het midden van het veld zeer sterk en competatief is. Maar alle feiten naast elkaar leggende; zou ik het niet erg vinden als het C400 veld nog dichter bij elkaar komt te liggen en de variateit van auto-keuze ook wat groter word, bij een (eventuele) ZAC6. :)
Maar laten we weer ontopic gaan en de ZAC6 discussie laten voor.. later? :)
Fabian de Jong
11 februari 2009, 14:20
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ook de Murcielago en de Saleen (motor achterin) hebben geen problemen om mee te komen voorin de C600.
Volgens mij ligt de motor van de Saleen meer in het midden hoor. Tenminste dat heb ik gehoord van Wilfred die bij simracing.nl rijdt.
Niels Tieman
11 februari 2009, 14:23
Daar heeft Wilfred gelijk in inderdaad. Maar het was om aan te geven dat het niet alleen 'front-engine-cars' zijn. :)
Robert Saalmink
11 februari 2009, 15:08
Zeker, maar vergeet niet dat ook Mark hard met de M3 ging vorig seizoen.
Mathijs
11 februari 2009, 16:02
Maar toen had je de F430 en 997 nog niet. Deze twee zijn toch wel een klapje sneller dan de 996 en 360.
Wat al aangehaald is over het verschil in karakter van beide auto's is wel waar. De F430 is erg lastig om onder de knie te krijgen, maar als je op een gegeven moment een basis setup hebt, is het echt een prima wagen waarmee je redelijk snel hard kan gaan. De porsche is iets minder gevoelig voor de setup en kan met wat minder finetunen gewoon hard gaan. Verder denk ik niet dat je per definitie een porsche danwel ferrari rijder bent. Ikzelf ben bv. in de basis veel meer een porsche rijder, ligt mijn rijstijl een stuk beter. Maar ik kan nu toch aardig meekomen met de f430.
Maik Peters
11 februari 2009, 18:02
Zeker, maar vergeet niet dat ook Mark hard met de M3 ging vorig seizoen.
T.o.v de andere auto's had de M3 wel iets minder onderstuur mogen hebben ;)
Robert Saalmink
11 februari 2009, 18:08
Motortje voorin he. Dat moet je merken ten opzichte van die kevers met het gewicht in de staart.
Hekking
11 februari 2009, 18:53
Ik ben persoonlijk totaal geen fan van de Porsche. Niet geweest en zal het waarschijnlijk ook niet worden. Mijn rijstijl past niet bij dat ding, maar de F430 hard laten gaan was nog moeilijker. Het is een wagen die in potentie zo ontzettend hard kan gaan maar waar je in de praktijk nogal veel moeite/tijd/geluk en kennis in moet steken. De 997 heeft een basis-snelheid waar je sowieso al vrolijk van word. Ondanks dat hij niet bij mijn rijstijl past ging ik er sneller mee dan de F430 die me kwa auto meer lag.
:)
De setup maakt bij de 430 echt verschil ja. M'n camber achter naar 2.1 zetten i.p.v. 2.2 zorgde voor een PB op R.A. Even met harde hand wat wijzigen in de setup maakte naar mijn idee gelijk het verschil tussen snel en onhoudbaar. Begin niet te lachen als ik vertel dat ik voor de race op R.A. een 180 rondjes heb gedraaid voor die setup :blushing:
Voor Zuhai ga ik vanavond maar vast weer aan de gang, Anyone else ?:laugh:
Maik Peters
11 februari 2009, 19:13
De setup maakt bij de 430 echt verschil ja. M'n camber achter naar 2.1 zetten i.p.v. 2.2 zorgde voor een PB op R.A. Even met harde hand wat wijzigen in de setup maakte naar mijn idee gelijk het verschil tussen snel en onhoudbaar. Begin niet te lachen als ik vertel dat ik voor de race op R.A. een 180 rondjes heb gedraaid voor die setup :blushing:
Voor Zuhai ga ik vanavond maar vast weer aan de gang, Anyone else ?:laugh:
180? Vond je het zo leuk:)
Denk dat ik ook een rondje ga wagen.
Danny Kappen
11 februari 2009, 19:39
Ik denk dat grote strijd in cup600 een combinatie van factoren is, zowel de auto als de rijders spelen mee. Allereerst zijn er in cup600 veel meer auto's met overwinningspotentieel als in cup400, waar de balans mij toch erg tegen valt. De M3 en de 996 waren (zo heb ik mij laten vertellen) behoorlijk aan elkaar gewaagd, terwijl de 997 en de 430 toch een klasse hoger lijken te zitten. In cup600 heb je wel verschillen tussen de auto's, maar deze zijn veel kleiner wat dus een mooie strijd oplevert. Daarnaast lijkt het vooraan in cup600 wat closer dan in cup400. In cup600 zijn er zo 6 a 7 rijders die voor de overwinning meerijden, terwijl het in cup400 (met alle respect overigens) hoogstens 3 zijn. Het middenveld zit daar weer veel dichter bij elkaar, wat zich gelijk vertaalt in mooie gevechten.
Hekking
11 februari 2009, 21:07
Nou de eerste rondjes zitten er op op zuhai. Als ik een gok mag wagen komt m'n PB rond de 1.32.4 te liggen, vanavond al een 1.32.941 op de klok gezet waar nog zeker ruimte voor verbetering in zat.
Lekker veel grip hier trouwens :wub:
Maik Peters
16 februari 2009, 12:54
Beetje late reactie, maar aangezien nog verder niet heeft gereageerd ga ik het toch even doen :cool:
1:32.9 met ruimte zegt Hekking... pfff
Mag hopen dat dit Online-Qualy was met Qualy setup/fuel.
1:33.4 daar zit ik nu op... Maar gelukkig hebben we nog even :)
Mathijs
16 februari 2009, 13:28
In de ZAC3 werd er ook zo rond de 33.0 gereden voor pole (BMW), met de nieuwe wagens kan dat dus wel wat harder...
Roy Visser
16 februari 2009, 13:40
in het droge moet ik zeker met gemak onder de 1.33 kunnen duiken, vorig seizoen was het vochtig, en het seizoen daarvoor zat er nog ruimte in de setup. Zeker als je kijkt naar mijn snelste rondetijd in de race vorig jaar kun je dat goed zien :)
Robert Saalmink
15 maart 2009, 23:51
Mededeling
Omdat er wat problemen zijn met het draaien van de ZAC en de DRES server tegelijkertijd, draait deze week alleen de DRES server. De DRES is de eerstvolgende race. De ZAC zal na het volgend weekend weer draaien.
Mark B
23 maart 2009, 10:27
Misschien komt dit wat drammerig over, maar ik zou graag weten wanneer ik het weerbericht kan verwachten voor Hockenheim :innocent:
Aangezien ik deze week weinig kan testen en komend weekend visite (lees PP en Bob) over de vloer krijg wordt het testen in het weekend ook niks :)
En aangezien ik het een en ander verwacht kwa regen en temps wil ik mijn eigen server even op de tempst zetten enzo :)
Roy Visser
23 maart 2009, 22:31
Visser stapt uit ZAC5
Waar het de laatste 2 races al opviel dat Visser niet aanwezig was, kwam vandaag dan toch het officiële bericht van Ultimatecarpage.competition naar buiten dat Roy Visser vanwege privé redenen helaas niet mee zal doen met de resterende ZAC races. De precieze reden werd niet naar buiten gebracht en ook de UCP Arts hield zich aan zijn beroepsmatige zwijgplicht. Iedere poging die we probeerden te ondernemen om iets over Roy zijn toestand te weten te komen via derden werden resoluut afgebroken door een "no comment". Voor de ware reden zullen we dus toch met Roy privé moeten spreken, iets waar hij op gematigde wijze voor open staat, maar niet publiekelijk uitspraken over wil doen. Dat Roy nog meedoet met het veel kortere en minder intensieve DRTCC is voor ons ook een vraag, maar misschien krijgen we daar in de loop van tijd ook wel antwoorden over.
Op Teamgebied weten wij alleen te vertellen dat er een verzoek is gegaan naar de organisatie met de vraag of UCP Privateer Maik Peters, Roy zijn plaats over mag nemen in de #52 BMW, meer hierover volgt waarschijnlijk later via een officiele mededeling.
: - (
Niels Tieman
23 maart 2009, 22:32
Jammer maar begrijpelijk Roy. Hopen we je weer mee zien strijden in de ZAC6! :D
Bram Van Der Stichelen
23 maart 2009, 23:19
Jammer Roy. Zal wel een heel belangrijk factor worden voor het cup400 kampioenschap.
Mossel
23 maart 2009, 23:25
:huh1:
heb zeker wat gemist ?? iets ernstigs aan de hand Roy ??
Robert Saalmink
24 maart 2009, 00:19
Ik zag je mailtje Roy. Jammer, maar je moet goed op jezelf passen., Take it easy en hopelijk zien we je snel weer terug!
Maik Peters
24 maart 2009, 10:31
Erg jammer, spijtig, maar vooral ook begrijpelijk.
Op Teamgebied weten wij alleen te vertellen dat er een verzoek is gegaan naar de organisatie met de vraag of UCP Privateer Maik Peters, Roy zijn plaats over mag nemen in de #52 BMW, meer hierover volgt waarschijnlijk later via een officiele mededeling.
Ik ben ook benieuwd wat de organisatie hiervan vindt, maar tevens vind ik het ook van belang dat andere teams er geen bezwaren tegen hebben. Als merendeel vind dat dit niet mag of kan dan moet men dat zeker zeggen. Maar als je de reglementen bekijkt :D, staat daar nergens iets over in. Begrijpelijk, want deze uitzonderlijke situatie heeft zicht nog niet eerder in de DRNL geschiedenis voorgedaan (of zeg ik nu iets geks?).
Voor het kampioenschap staat PP nu goed, met teams zou het nog spannend kunnen worden als ik mee zou mogen doen in het Ultimatecarpage.competition team. Indien dit niet het geval is dan zou het teamkampioenschap gestreden kunnen zijn.
Maar!!!, ik begrijp ook dat er een situatie als deze kan voorkomen dat iemand niet meer mee kan rijden en dan houd een team maar 1 rijder over, zoals team Dynamic Motorsports.
Misschien schiet ik hiermee de kansen dat ik in Ultimatecarpage.competition mag meerijden wel af, maar wil iig aangeven dat ik er ook overna heb gedacht. Er ligt een (zware) taak bij de Organisatie.
Maik.
Robert Saalmink
24 maart 2009, 10:50
Jawel, in de ZAC2 waren er wat verschuivingen. De reglementen zeggen er ook wel iets over, we hebben het momenteel in beraad. Maik, bedenk je wel dat jouw huidige team dan naar verwachting zal zakken in de standings, mocht het doorgaan. Die punten neem je hoe dan ook niet mee natuurlijk ;)
Maik Peters
24 maart 2009, 11:06
Owkee, daar was ik niet van op de hoogte :) (ZAC2)
Dat mijn team zakt is niet erg, maar dan zijn er iig meerdere teams met 2 rijders :) en dat ik de punten niet mee mag nemen is begrijpelijk.
Moet ik dan ook in de 52auto rijden of kan ik gewoon in mijn eigen auto blijven rijden maar dan wel voor Ultimatecarpage.competition? of vraag ik nu te veel? :D
Roy Visser
24 maart 2009, 12:30
heb zeker wat gemist ?? iets ernstigs aan de hand Roy ??
Niks gemist hoor Mark, maar wel iets wat veel tijd nodig heeft helaas. Hoop er met de ZAC6 gewoon weer te staan.
LUDO-B
24 maart 2009, 19:04
Niks gemist hoor Mark, maar wel iets wat veel tijd nodig heeft helaas. Hoop er met de ZAC6 gewoon weer te staan.
Jammer Roy, ik weet ook niet wat er aan de hand is maar dat het met je gezondheid te maken heeft heb ik wel door.
En ik kan maar één ding zeggen: "wees er zuinig op".
En ik weet wel waar ik over praat. In ieder geval sterkte.
Robert Saalmink
27 maart 2009, 13:27
Even een peilinkje. Op 10 mei staat de 2,4u van Spa in de planning, de laatste ZAC5 race. Dezelfde dag is de 1000km van Spa, LMS. Een evenement waar traditioneel veel DRNL'ers heen gaan. We proberen een idee te krijgen in hoeverre deze twee events elkaar in de weg zullen zitten die dag en voor hoeveel mensen?
Fabian de Jong
27 maart 2009, 14:19
Even een peilinkje. Op 10 mei staat de 2,4u van Spa in de planning, de laatste ZAC5 race. Dezelfde dag is de 1000km van Spa, LMS. Een evenement waar traditioneel veel DRNL'ers heen gaan. We proberen een idee te krijgen in hoeverre deze twee events elkaar in de weg zullen zitten die dag en voor hoeveel mensen?
Ik iig niet, maar ik zou zeggen maak een poll aan ;)
Kim Van Der Stichelen
27 maart 2009, 15:31
Ik denk zowieso te gaan, en mischien iets vroeger naar huis te komen dan. Blijft wel een moeilijke beslissing, de 1000km is uniek in België en Nederland (LMP's), maar de 2.4u van Spa wil ik ook echt niet missen.
Mark B
27 maart 2009, 15:32
ik ga er niet heen dus zou kunnen. maar het is wel erg gaaf om keertje mee te maken denk :)
Mossel
27 maart 2009, 15:42
DRNL kan toch gewoon iedereen een kaartje geven voor de 24h >> meteen een meeting >> daarna lekker eten bij de belgische deelnemers >>>> opgelost
Mark B
27 maart 2009, 15:48
DRNL kan toch gewoon iedereen een kaartje geven voor de 24h >> meteen een meeting >> daarna lekker eten bij de belgische deelnemers >>>> opgelost
:thumbup::thumbup::lol:
Danny Kappen
27 maart 2009, 15:57
:thumbup::thumbup::lol:
De vorige meeting tijdens de FIA GT in Zolder was uitstekend bevallen, ik ben voor! Ik heb toen met Kim toch zeker het halve bos in de fik gestoken en 10kg vlees weggezet :P
Kim Van Der Stichelen
27 maart 2009, 16:00
De vorige meeting tijdens de FIA GT in Zolder was uitstekend bevallen, ik ben voor! Ik heb toen met Kim toch zeker het halve bos in de fik gestoken en 10kg vlees weggezet :P
Nou we trokken wel aardig de aandacht met onze barbequepoging :lol:
Zolder helemaal leeg en verlaten behalve 4 gekken in het bos :p
Mathijs
27 maart 2009, 16:47
Mij lijkt het ook supergaaf om de 1000km mee te pikken. Wordt dan denk ik wel even carpoolen als er liefhebbers zijn om mij op de achterbank te hebben. Misschien gaat Tom ook wel mee, die vindt dat ook wel vet!
Peter
27 maart 2009, 16:48
Ik heb er geen enkel probleem mee als de race wordt verschoven, tenminste als ik op de nieuwe datum dan maar niet hoef te werken. Zou beetje lullig zijn als op een evt. nieuwe datum anderen niet kunnen ivm werk en/of al andere geplande zaken... wordt dus wel erg lastig....
JohnV
27 maart 2009, 16:49
Zelf heb ik de 1000 km ook op het visier. Als er een andere datum voor de 2,4 uur komt, graag dan wel snel een beslissing, want mijn agenda loopt nogal snel vol de laatste tijd :)
Robert Saalmink
27 maart 2009, 17:10
Ik zou het dan hooguit een weekje willen verschuiven denk ik, voor- of achteruit.
Jeroen Ursem
27 maart 2009, 21:39
Ik zeg kaarten regelen, grote tent regelen, en iedereen z'n pc mee, maken we er een 'op locatie-lan race' van ;)
Kim Van Der Stichelen
27 maart 2009, 21:40
Ik zeg kaarten regelen, grote tent regelen, en iedereen z'n pc mee, maken we er een 'op locatie-lan race' van ;)
Yep, en op de marktplaats is tijdens de 1000km vast plaats genoeg ;)
Gerben
28 maart 2009, 18:23
Gerben Kelly stopt!
In wat zijn mooiste ZAC-seizoen had kunnen worden, komen de voor het seizoen verwachtte tijdtekorten die Kelly bij het management van Team DigitalRacing had aangegeven helaas uit. "Door chronisch tijdgebrek, door andere hobby's die veel tijd kosten is uiteindelijk besloten om met de competities op zondagavond en woensdagavond te stoppen", aldus Gerben Kelly. Over een terugkeer in het GT kamp van www.digitalracing.nl is Kelly onduidelijk. "Misschien in de toekomst..."
Kelly blijft echter wel actief bij DigitalRacing.nl en met name in de FPL2 (zoekt nog een teammaat of team!) en DRTCC2. En daarbij neemt Kelly ook nog eenmaal plaats in een LMP1 tijdens de laatste race van de DRES.
Management Scuderia Corse Digitali
LUDO-B
28 maart 2009, 18:39
Jammer Gerben.
Jeroen Ursem
1 april 2009, 11:20
:closedeyes:
Jeroen Ursem stopt
Met tranen in de ogen gaf Neill Tayman vandaag aan dat Jeroen Ursem er mee stopt, niet alleen in de ZAC, maar ook de DRES en de DRTCC2 zal Jeroen niet meer deelnemen. Tegenvallende resultaten en frustrerende races schijnen de oorzaak te zijn. "Ik heb er lang over na moeten denken, maar de kogel is nu door de kerk, ik kan me er niet meer toe aanzetten nog aan de start te verschijnen" Wist Jeroen ons te melden.
Of hij nog zal deelnemen in toekomstige competities is nog niet duidelijk.
Bramzel
1 april 2009, 11:35
:surrender:
Roy Visser
1 april 2009, 11:37
:surrender:
Volgens mij hebben ze een andere kalender daar in het hoge noorden, daar snappen ze dit soort dingen niet denk ik jeroen :p
Mark B
1 april 2009, 11:49
Dit vind ik dus echt niet leuk.... :(:blink::hang:
Roy Visser
1 april 2009, 11:50
Dit vind ik dus echt niet leuk.... :(:blink::hang:
hmm blijkbaar in het midden/zuiden van het land ook :p
Mark B
1 april 2009, 11:53
hmm blijkbaar in het midden/zuiden van het land ook :p
Valt toch weinig aan te snappen lijkt me...?
Kim Van Der Stichelen
1 april 2009, 11:54
Zo dat is geen leuk begin van april, maar ik snap het niet goed, sinds Roy weg is kun je nu leven als een vis in het water binnen het team, je hoeft niet meer te presteren toch? :huh1:
Mark B
1 april 2009, 12:00
duzzzzz.... leuk die datum van vandaag... YOU GOT ME!!! BASTARD!
Darthwillie
1 april 2009, 12:00
:rolleyes: mooi de reservelijsten worden steeds korter :thumbup:
Darthwillie wel bij de tijd :lol:
Roy Visser
1 april 2009, 12:02
Valt toch weinig aan te snappen lijkt me...?
draai de pagina op je kalender eens om mark :p
Zo dat is geen leuk begin van april, maar ik snap het niet goed, sinds Roy weg is kun je nu leven als een vis in het water binnen het team, je hoeft niet meer te presteren toch? :huh1:
hmm, dat ze het in belgië niet doorhebben kan ik nog wel begrijpen ;)
Jeroen Ursem
1 april 2009, 12:03
duzzzzz.... leuk die datum van vandaag... YOU GOT ME!!! BASTARD!
:thumbup: doel bereikt! :lol:
Ik ga een beetje stoppen voordat ik Robert voorbij ben in de 'meeste aantal rondes in dr.nl competities' ik lijk wel gek ;)
Kim Van Der Stichelen
1 april 2009, 12:07
draai de pagina op je kalender eens om mark :p
hmm, dat ze het in belgië niet doorhebben kan ik nog wel begrijpen ;)
Dat ze in Nederland bepaalde termen niet gebruiken om dit aan te geven kan ik niet aan doen, mischien snapt Ludo m'n post wel ;)
Bramzel
1 april 2009, 12:08
Zucht, het zal Jeroen ook weer eens niet zijn :p Eikel :D
Kim Van Der Stichelen
1 april 2009, 12:08
aprilvis *
Algemeen Nederlands zijn:
* aprilgrap
* 1 aprilgrap
Had em dus wel ;)
LUDO-B
1 april 2009, 12:10
Dat ze in Nederland bepaalde termen niet gebruiken om dit aan te geven kan ik niet aan doen, mischien snapt Ludo m'n post wel ;)
Ja Kim, maak het ze nou niet te moeilijk. Zoiets begrijpen ze daar niet.;)
Maik Peters
1 april 2009, 12:46
Toen ik het las dacht ik.. WTF, maar meteen daarna dacht ik aan een kikker op het droge! :p
Joost van den Heuvel
1 april 2009, 13:51
Haha, die was wel goed. Ik moest echt 2 berichten verder lezen voordat ik em door had. :lol:
Marc Vos
1 april 2009, 16:25
:laugh:
Robert Saalmink
4 april 2009, 16:17
:thumbup: doel bereikt! :lol:
Ik ga een beetje stoppen voordat ik Robert voorbij ben in de 'meeste aantal rondes in dr.nl competities' ik lijk wel gek ;)
Bring it on!
Kim Van Der Stichelen
7 april 2009, 15:42
Is er al nieuws wat betreft de LMS kalender tegenover de ZAC kalender?
Joost van den Heuvel
7 april 2009, 15:45
Ik zal waarschijnlijk niet mee kunnen doen met de 2.4 uurs race. M'n pc loopt zo goed als vast in het donker. Misschien kan ik het nog met wat tweaks beter krijgen, maar wil geen ongelukken veroorzaken omdat ik maar 20 fps heb. Hoe zit dat eigenlijk, is het donker halverwege de race of aan het einde?
Oschersleben moet ik ook nog goed over nadenken want daar heb ik nog totaal de snelheid niet en je kan eigenlijk nergens de C400 wagens inhalen (uitremmen na s/f misschien).
Robert Saalmink
7 april 2009, 15:53
Het is een aardig deel donker, ik denk zeker de laatste 45 minuten, voor die tijd schemert het al natuurlijk. We starten in daglicht, maar einde van de middag zeg maar.
Joost van den Heuvel
7 april 2009, 15:56
Roger. :)
Niels Tieman
7 april 2009, 15:57
Met de zon volledig in je gezicht! Ondanks dat dat vaak vervelend is, vind ik het ook wel een sfeertje hebben om zo Eau Rouge op te racen en de zon door de bomen te zien schijnen. :D
LUDO-B
7 april 2009, 15:58
Met de zon volledig in je gezicht! Ondanks dat dat vaak vervelend is, vind ik het ook wel een sfeertje hebben om zo Eau Rouge op te racen en de zon door de bomen te zien schijnen. :D
Doe je mee dan, gaaf man. De eeuwige tweestrijd weer.:thumbup:
Niels Tieman
7 april 2009, 16:03
Als ik de kans krijg om mee te doen op Spa en mijn gezondheid laat dat doe, doe ik zeker mee ja :D
Mis onze strijd wel een beetje Ludo ;) :(
Fabian de Jong
8 april 2009, 12:24
Nou ik trap het maar eens aan.
Komt er een meeting aan of niet?
Lijkt me namelijk weer erg leuk :)
Niels Tieman
8 april 2009, 12:48
Leuk dat je daar over begint. ;)
Daar komen we (heel erg snel) op terug. :)
Mark B
8 april 2009, 14:06
Nou ik trap het maar eens aan.
Komt er een meeting aan of niet?
Lijkt me namelijk weer erg leuk :)
Weet niet wel een leuk balkonnetje op 10hoog ergens... :innocent: :)
Maik Peters
11 april 2009, 22:47
Weet niet wel een leuk balkonnetje op 10hoog ergens... :innocent: :)
Dacht dat je balkon maar op 1 hoog was Mark B :lol:
Robert Saalmink
20 april 2009, 13:33
De testserver staat nu op Spa voor de seizoensfinale :) de testsessies zijn helaas -door GTR2- in het licht, de racesessie zelf is donker. Dus wil je in het donker oefenen, moet je even doorvoten naar race.
Mossel
20 april 2009, 13:37
ik begrijp dat de wedstrijd niet wordt verschoven ?
Robert Saalmink
20 april 2009, 14:11
Algemene mededeling! :p
De race op Spa, de seizoensafsluiter van 2,4u op 10 mei a.s. wordt NIET verplaatst. De huidige datum blijft staan. Aangezien die al sinds september bekend is gaan we er van uit dat dat geen noemenswaardige problemen oplevert.
Een mailtje volgt vanavond nog even voor alle zekerheid.
Federici
20 april 2009, 14:20
Hoezo zou het dan een probleem gaan opleveren?
Bramzel
20 april 2009, 14:26
De LMS rijdt die dag op Spa-Francorchamps waar mensen evt. naar toe zouden willen.
Kim Van Der Stichelen
20 april 2009, 16:20
De LMS rijdt die dag op Spa-Francorchamps waar mensen evt. naar toe zouden willen.
Hmm lastige dit, even over nadenken....
Robert Saalmink
20 april 2009, 16:24
Hmm lastige dit, even over nadenken....
Flink doorrijden na afloop! :broem: Ik heb je nodig Kim! Anders rij ik 2,4u in mijn uppie rond denk ik............. :(
Kim Van Der Stichelen
20 april 2009, 16:30
Flink doorrijden na afloop! :broem: Ik heb je nodig Kim! Anders rij ik 2,4u in mijn uppie rond denk ik............. :(
In 55 minuten 185Km afleggen, da's gemiddeld 200km/h ofzo. Zelfs al wil ik, dat trekt m'n dieselkar niet denk ik ;)
Robert Saalmink
20 april 2009, 16:44
Wij hebben ongeveer twee uur nodig om thuis te komen. Waarschijnlijk gaan we iets eerder vertrekken, ook omdat we al heel vroeg op het circuit moeten zijn (Marnix heeft wat afspraken daar). Het is een afweging, de finish van de 1000 km missen om zelf de 2,4u te kunnen rijden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met een dagje Spa in de benen! :(
Jeroen Ursem
20 april 2009, 20:27
Het is een afweging, de finish van de 1000 km missen om zelf de 2,4u te kunnen rijden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met een dagje Spa in de benen!
Oh, dan kan je met mij strijden Robert :thumbup:
Bram Kocken
20 april 2009, 21:03
Misschien kun je een een mobiele cockpit maken, en deze ergens ter plekke voor een nachtje opstellen? :D Kun je én alles zien én meerijden! :D
Robert Saalmink
20 april 2009, 21:04
Het zou me een eer zijn, Jeroen!
Quizmaster
20 april 2009, 21:53
Algemene mededeling! :p
De race op Spa, de seizoensafsluiter van 2,4u op 10 mei a.s. wordt NIET verplaatst. De huidige datum blijft staan. Aangezien die al sinds september bekend is gaan we er van uit dat dat geen noemenswaardige problemen oplevert.
Een mailtje volgt vanavond nog even voor alle zekerheid.
Jammer, moet de 10e werken...
Robert Saalmink
20 april 2009, 22:50
We hadden een kort vraaggesprekje met de kersverse CUP400 kampioen in de paddock van Oschersleben. Het resultaat is hier (http://www.digitalracing.nl/) te lezen.
Niels Tieman
20 april 2009, 22:55
Quote van PP: "Tot slot wil graag m’n teambazen Robert en Niels bedanken. We zijn als als relatief nieuw team begonnen, maar na 3 seizoenen hebben we het eindelijk voor elkaar. We zijn rijders- en constructeurskampioen geworden en dat wordt je niet alleen. En uiteraard met teammaat Mark Bentvelzen. Zonder zijn steun en inzet was dit allemaal niet mogelijk geweest."
:wub:*snik*
Joost van den Heuvel
21 april 2009, 14:34
We hadden een kort vraaggesprekje met de kersverse CUP400 kampioen in de paddock van Oschersleben. Het resultaat is hier (http://www.digitalracing.nl/) te lezen.
Echt een geweldig interview! :thumbup:
Stefan Kollee
21 april 2009, 19:55
:thumbup:Goed interview, kan zo in het RTL GP blad!
Maik Peters
21 april 2009, 21:34
:thumbup:Goed interview, kan zo in het RTL GP blad!
:thumbup: :lol: en daar heeft hij wel tijd voor...
Meneer weet wel wat prioriteiten zijn :D :lol::surrender:
paulpeter
21 april 2009, 23:54
Een mailtje met 6 vragen is niet zo veel werk:p
Robert Saalmink
22 april 2009, 09:36
Een mailtje met 6 vragen is niet zo veel werk:p
Dude, verpest het nou niet!!!
Kim Van Der Stichelen
1 mei 2009, 18:01
Ze hebben m'n ZAC3 Zhuhai Remix gevonden :lol:
Je video met de naam ZAC3 Zuhai remix bevat mogelijk audio inhoud van David Hasselhoff die in bezit is van of is gelicentieerd door UMG.
Staat al sinds begin deze eeuw online ofzo, en nu pas gevonden :lol:
Kunnen jullie em nog kijken, in Nederland wordt hij nu geblokt? ;)
YouTube - ZAC3 Zuhai remix
Jeroen Ursem
1 mei 2009, 18:25
Als dat zo is moeten we bij Roy zijn denk ik, volgens mij is hij groot aandeel houder van 'Hoff-Records the Netherlands'
Kan hem gewoon zien :laugh: heerlijk zo'n 'oldie' ;)
Kim Van Der Stichelen
1 mei 2009, 18:28
Als dat zo is moeten we bij Roy zijn denk ik, volgens mij is hij groot aandeel houder van 'Hoff-Records the Netherlands'
Kan hem gewoon zien :laugh: heerlijk zo'n 'oldie' ;)
Nee laat maar, ik las verkeerd. Hij's niet geblokkeerd in Nederland, las het woord "behalve" niet ;)
Roy Visser
1 mei 2009, 20:03
Dat klopt wel, The Hoff en ik hebben een mutual understanding dat wanneer ik iets goedkeur, er geen gezeur over komt in nederland. :innocent:
Joost van den Heuvel
2 mei 2009, 00:11
Hier doet ie het nog... haha, wel grappig.
Tja, duurt ff voor ze zoiets ontdekken eh. Uberhaupt knap dat ze het hebben ontdekt. Zever altijd. Ik betaal me hier elk jaar scheel aan rechten om een internet radio stream te mogen draaien en dat terwijl er waarschijnlijk geen cent naar de labels gaat waar we muziek van draaien (enkel drum & bass).
Robert Saalmink
3 juni 2009, 13:43
Er staat nu ook een vergelijkbaar interviewtje met de CUP600 champ op de frontpage :)
Maik Peters
3 juni 2009, 17:26
Ga je nu weer zeggen dat je stopt, of ga je de nummer 1 verdedigen in de ZAC6?
100% dat ik erbij ben en met een beetje geluk gaan "we" voor alle kampioenschappen strijden in zowel de CUP600 als de CUP400!
Wat een mooi stuk, Mark S. is heel wat van plan! Ben benieuwd wat er komen gaat, want het is nu al topdrukte met de ZAC interessen. :blushing:
paulpeter
3 juni 2009, 20:19
Mooi om te lezen :)
Zo te zien heeft Mark al zin in ZAC6:thumbup:
Brett Pit
5 juni 2009, 22:02
Spionagezaak Team Digitalracing?
[spacer]
Een snaarstrak seizoen, anders kunnen we het seizoen van Paulpeter Kroon niet noemen. Samen met Mark Bentvelzen sleepte hij het teamkampioenschap ook binnen. Echter kwam ik er achter dat er een rechercheur ingehuurd is door de heren van Ultimatecarpage.competition. Het plots verdwijnen van Visser bij dat team word in verband gebracht met de heren van Team Digitalracing. Ook zijn er blueprints gevonden van de BMW M3 GTR in de container van het team motorhome van Team Digitalracing.
Onderzoek loopt nog, maar wellicht komt hier nog een vervolg op. De informant die wij spraken wou niet zelf in de publiciteit stappen dus benaderde mij met deze informatie. Op de gevonden blueprints zijn uiterst geheime tactieken en instellingen van de wagens te vinden, er zijn ook met een markeerstift bijzonderheden gearceerd.
Ultimatecarpage.competition, nu nog 2e in de ZAC5 uitslag, is 3 keer op rij CUP400 kampioen geweest en heeft de titel dit jaar niet binnen kunnen halen. Of dat zo blijft is op het moment dus de vraag. Als de verdenkingen bewezen kunnen worden zal de bal bij de organisatie terechtkomen die dan met een uitspraak zullen komen. Echter is het nog niet zover gezien de bewijzen nog niet hard gemaakt zijn.
[spacer]
Brett Pit
Mark B
5 juni 2009, 22:19
:innocent:
Robert Saalmink
6 juni 2009, 02:22
Niels Tieman
6 juni 2009, 02:23
El Maestro
6 juni 2009, 02:26
*Belt Max Mosley op en herinnert hem eraan zweepjes mee te nemen*
Captain Slow
6 juni 2009, 12:02
*Belt Niels Tieman op en herinnert hem eraan zweepjes mee te nemen*
Even goed gecorrigeerd Jerry, we hebben ons eigen opperhoofd hier
Jeroen Ursem
6 juni 2009, 12:10
Als de verdenkingen bewezen kunnen worden zal de bal bij de organisatie terechtkomen die dan met een uitspraak zullen komen.
Ik heb hier op 1 of andere manier minder vertrouwen in gekregen :p
Brett Pit
8 juni 2009, 22:20
Le Coq Sportif Racing laat er geen gras over groeien
[spacer]
Teambaas en rijder Schuttenhelm liet het al doorschemeren in een interview laatst met de digitalracing.nl website. Er is ambitie om in de ZAC6 op alle fronten mee te doen. En Le Coq Sportif tast maar wat graag wat dieper in de buidel na het binnenhalen van de CUP600 ZAC5 titel door Schuttenhelm.
Naar verluid wil Schuttenhelm in zowel de CUP600 als de CUP400 een team neerzetten wat kan gaan voor de titels. Geruchten gaan dat er al 2 namen getekend hebben. Schuttenhelm is vrijwel zeker rijder voor zijn eigen team, maar het is nog niet duidelijk of hij voor z'n 3e CUP600 titel wil gaan of voor zijn 2e CUP400 titel. Namen die er genoemd worden zijn niet de minste, maar er zijn nog geen namen bevestigd.
1 van de namen hoorde we wel regelmatig vallen, dat was die van Michel Hekking. Zijn overwinning op Zhuhai tijdens de ZAC5 is zeker goed geweest voor zijn marktwaarde, maar er is nog niet duidelijk óf hij getekend heeft en voor welke klasse. Hopelijk komen er binnenkort signalen vanuit het management van Le Coq Sportif, tot die tijd proberen we jullie up to date te houden rondom dit team.
[spacer]
Brett Pit
Captain Slow
8 juni 2009, 22:23
Zo toe maar. Onder het motto als je iets doet, doe het dan goed:p
EDIT
Krijgen we op de server een andere baan? Ik heb de Nurnbergring nu wel een beetje gezien. Valencia is imo een betere testbaan :)
Mossel
9 juni 2009, 09:10
Wij reageren nooit op geruchten.
Mark B
9 juni 2009, 09:43
Wij reageren nooit op geruchten.
Jij spreekt ook voor Michel..??? ;):D:innocent:
Mossel
22 juni 2009, 19:47
Het is zo enorm tijd voor ZAC6 threads :P
Fabian de Jong
22 juni 2009, 20:03
Het is zo enorm tijd voor ZAC6 threads :P
Ontkenning fase!!!
Ik hou je niet tegen, al is het beter als één van de moderators dat op zich neemt.
Niels Draijer
22 juni 2009, 20:04
Ontkenning fase!!!
Ik hou je niet tegen, al is het beter als één van de moderators dat op zich neemt.
Ben jij niet de een "modje in opleiding"...:laugh:
Bram Kocken
22 juni 2009, 20:40
Zeer scherp Niels! ;)
Martijn Mezger
22 juni 2009, 23:39
Ik weet niet of er al regels/plannen zijn gemaakt voor de ZAC6.
Maar zijn de GT3 RSR en F430 GT weer van de partij?
Stefan van Renselaar
22 juni 2009, 23:42
Ik weet niet of er al regels/plannen zijn gemaakt voor de ZAC6.
Maar zijn de GT3 RSR en F430 GT weer van de partij?
Als je op de meeting was geweest, dan had je te horen gekregen dat dat heeeeeel onwaarschijnlijk is ;)
Martijn Mezger
22 juni 2009, 23:50
Ja maar ik was niet op de meeting dus kan ik dat ook niet weten... :)
Mossel
23 juni 2009, 00:00
LOL
Heerlijk dit
Martijn Mezger
23 juni 2009, 00:26
Mag ik mee lachen? Ik vraag gewoon iets.
Bramzel
23 juni 2009, 00:29
De kans is klein dat de 997 en 430 gaan toegevoegd worden voor de ZAC6, we gaan het waarschijnlijk eerst met het standaard wagenpalet doen.
Roy Visser
23 juni 2009, 01:31
het was gewoon grappig vanwege de discussie op de meeting over de wagens, thats all :)
Mossel
23 juni 2009, 09:02
Ja daar moest ik ook niet om lachen maar meer om de opmerking van Stefan ... en dan weer jou opmerking..
lekkere vrouwen discussie :laugh:
Maik Peters
23 juni 2009, 09:22
Lief zijn voor elkaar... :)
Stefan van Renselaar
23 juni 2009, 23:12
Zijn er al mensen aan het testen voor de ZAC6? Ik wel en heb eigenlijk al mijn klasse en auto besloten, alleen nog een team en teamgenoot vinden :)
Martijn Mezger
23 juni 2009, 23:28
Ik ben ook al beetje aan het testen. Klasse was al besloten, nu de auto nog...
Ronin
21 augustus 2009, 19:35
Heren,
Kunnen jullie mij misschien nog eens helpen ? Ik zie in de ZAC 5 regels hetvolgende staan:
CUP400:
- Porsche 996 GT3
- Porsche 997 GT3 (add-on car)
- BMW M3 GTR
- Ferrari 360 GTC
- Ferrari F430 (add-on car)
- Mosler MT900R
- Panoz GTR LM (add-on car)
- Spyker C8 Spyder GT2R (add-on car)
Nu heb ik geprobeerd om een porsch add-on pack te downloaden bij no grip en die rar los te laten op mijn Race07 folder. Helaas kan ik de wagens nergens in het spel vinden ?? Moet daar ook een knop - add -on ergens voor komen ?
Alweer hartelijk bedankt voor de hulp ! :)
Edit: Gevonden !! GTR2 Ngt ... ik hoop dat dit juist is voor ZAC5 regels ??
Stefan van Renselaar
21 augustus 2009, 19:40
Je hebt voor de ZAC6 alleen keuze uit GT Club, Sport en Pro, dus geen add-on auto's ;)
Roy Visser
21 augustus 2009, 19:45
Edit: Gevonden !! GTR2 Ngt ... ik hoop dat dit juist is voor ZAC5 regels ??
Voor de ZAC5 ja, voor de ZAC6 daarentegen heb je alleen maar evo en een paar addon circuits nodig :)
Ronin
21 augustus 2009, 20:32
Begrijp het niet goed ... wil dat zeggen dat de ZAC 5 denkelijk wel vol zal zitten en ik me dus beter toeleg op ZAC 6 ?
Stefan van Renselaar
21 augustus 2009, 20:34
Begrijp het niet goed ... wil dat zeggen dat de ZAC 5 denkelijk wel vol zal zitten en ik me dus beter toeleg op ZAC 6 ?
De ZAC5 is al maanden afgelopen :p
Roy Visser
21 augustus 2009, 20:42
Je zit even totaal verkeerd Bart:
probeer deze thread even goed door te lezen, en dan vooral de opening:
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=445
We zijn inderdaad al toe aan de ZAC6, geeft niet dat je je erin vergist, maar belangrijk dat je de threads over de ZAC6 even goed doorleest, en dan vooral de startposts :)
Ronin
21 augustus 2009, 21:28
:blushing: man o man ... en ik maar proberen die Porsches aan de gang te krijgen in GTR EVO. Had zelfs al de car set-up van ZAC 5 gedownload :thumbup:
Thanks !
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.